VIDEO- “Baru darjah 6 dah berani..” – Gadis kongsi pengalaman diseluk kanak2 waktu tidur dalam bas

Kena gangguan seksual dalam bas. Ambil peringatan terutamanya perempuan. Silap besar aku tak bagi penampar tadi.

Menggigil tangan, bila jadi kat diri sendiri baru tahu. Yang tak pernah kena tu memang tak rasa apa, boleh gelak-gelak. Rasa trauma sampai sekarang. Ya Allah tak tahu nak cakap apa. Pertama kali dalam hidup kena macam ini.

Dalam bas balik semalam, bas bertolak lebih kurang pukul 12.30 malam. Jadi, dapat tempat duduk tiga dari belakang. Tanya driver, boleh tak kalau nak tukar tempat duduk single atau mana-mana tempat duduk lain yang kosong sebab macam tak selesa duduk belakangtepi tingkap sebelah penumpang lelaki.

Pemandu bas cakap tiada tempat duduk kosong dan tak boleh tukar tempat duduk, jadi redha saja lah. Okay takpe, tak kisah duduk macam biasa sebab sebelum ini naik bas, okay je tiada apa-apa pun.

 

Lebih kurang pukul 2.30 pagi, tengah nyenyak tidur rasa ada tangan orang menjalar dekat bahagian tengkuk nak masuk ke baju, dia sentuh dari dalam tudung okay, bukan sentuh katluar. Saya memang jenis yang sensisitif dan cepat terjaga, jadi terus terbangun.

Kau bayangkan apa yang aku nampak? Lelaki kat tempat duduk depan, tengok gambar, tengah bangun berdiri kat kerusi dia, mengadap aku. Kau bayangkan dia punya berani itu sampai tahap masukkan tangan bawah tudung aku dengan kat belakang aku ini ada ramai penumpang lain lagi (tapi semua tidur mati kot).

Bila-bila saja boleh kantoi berani sungguh jantan ni. Wei level jantan nie berani tahap apa? Sebelah aku ada orang kot. Aku terus terjaga tiba-tiba, panik jap, dia punya gelabah terus duduk balik tempat dia, tarik kerusi dia ke depan. Kau bayangkan kalau aku tak terjaga, tidur mati.

Aku menggigil rasa nak menjerit menangis, terus tak boleh tidur, waktu itu terfikir mahu bangun dan maki saja lelaki itu, tapi kau sabar kejap sebab semua orang tengah tidur dan tak nak ganggu. Tahan perasaan mahu menangis. Dia ingat aku sudah tidur balik kot, dalam pukul 3.30 pagi aku nampak dia tengah terjenguk-jenguk pakcik sebelah tak tahu nak buat apa, macam nak mencuri.

Aku bangun dari kerusi terus suluh dia guna kamera telefon. Aku tanya kau nak buat apa tu? Terkejut lelaki tu. aku lagi terkejut sebab ingat lelaki besar rupanya budak lagi, macam sekolah rendah dengan muka budak sangat.

Aku terus tanya kau nak raba aku kan tadi? Kau buat apa tadi kau ingat aku tak nampak? Muka dia sudah cuak, aku kejut kakak dia kat sebelah, masa ini aku sudah tak boleh tahan marah lagi.

Aku beritahu yang adik dia cuba nak ambil kesempatan kat aku, aku suruh tanya adik dia sendiri. Dia tanya betul ke kau cuba nak raba akak ni buat bukan-bukan? Budak ini mengangguk. Dia mengaku sambil buat muka bodoh tak bersalah. Waktu ini tak ingat nak rakam sebab tangah tahan marah dan tahan perasaan nak menangis.  n

Masih tak berpuas hati, dalam sejam lepas itu, aku tanya balik kakak dia, umur adik dia berapa. Masa ini aku cuba cakap baik-baik dengan kakak dia sebab kaka dia sudah macam mahu menangis.

Rupa-rupanya adik dia baru darjah 6 tapi sudah pandai buat benda yang tak senonoh macam ini. Aku tak boleh brain.

Moga jadi peringatan pada semua perempuan kalau menaiki bas. Berhati-hatilah. Tak payah tidur pun takpa. Tak payah tunggu orang besar, budak sekarang darjah 6 dah pandai nak raba orang, nak mencuri. Trauma dia sampai sekarang aku masih terrasa Tangan budak nie menjalar kat tengkuk aku nak masuk ke dalam baju.

Posted by Nuraiyshah AL on Monday, 15 October 2018

Nasib baiklah Allah bagi aku sedar. lambat sikit je sedar, setel tangan dia dalam baju dah. Tengah terbayang wei nasib perempuan yang kena rogol semua tu, Allah la, kena macam ini sudah terasa trauma sangat dah, orang yang kena lagi teruk?

Memang layak pencabul perogol pencuri semua nie kena hukuman berat. Hidup pun tak guna kalau perangai macam syaitan. Memang aku niat nak buat laporan polis, tapi sebab dia budak je aku lepas.

Kau memang nasib baik sebab kau budak lagi! Tapi ralat sikit patutnya aku bagi penampar sekali tadi sebab kau memang biadap budak.

Sumber : Nuraiyshah AL , ohmymedia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *